Constans Broker – Mamy ponad 25 lat doświadczenia na rynku brokerskim!

Przyjmowanie skarg i reklamacji.

  • skargi i reklamacje przyjmowane są przez pracowników Constans Broker Sp. z o.o. w formie pisemnej za pośrednictwem email lub osobiście w siedzibie firmy.
  • pracownik przyjmujący skargę lub reklamację wprowadza ją niezwłocznie do rejestru i na żądanie wnoszącego potwierdza jej przyjęcie.

Terminy rozpatrywania skarg i reklamacji ( art. 237 kpa )

  • skarga/reklamacja winna być rozpatrzona bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni po jej złożeniu.
  • jeżeli skarga dotyczy innego podmiotu ( Ubezpieczyciela ) i Constans Broker Sp. z o.o. nie jest władny do jej rozpatrzenia, zostaje przekazana w terminie 7 dni do właściwego podmiotu.

Reklamacja powinna zawierać opis zdarzenia, czego dotyczy, data, godzina oraz dane wnoszącego reklamację oraz wyrażenie zgody na przekazywanie informacji drogą elektroniczną.


Formularz kontaktowy

Nasza firma powstała w wyniku przejęcia przedmiotu działania Constans Broker Co., działającego na rynku od 1995 roku.